U bezoekt onze website met een verouderde browser, waardoor onze website niet correct wordt weergegeven.
Wij adviseren Internet Explorer 9, 10 of 11 (zonder compatibiliteitsmodus), of een recente versie van Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari.

Een wereld vol mogelijkheden

V4 reisverslag Engeland

Inmiddels is het alweer bijna twee weken geleden dat we met een enthousiaste groep V4 leerlingen de reis naar Engeland hebben gemaakt. Maandagochtend 6 uur vertrokken we met de bus richting Calais om met een P&O ferry over te varen naar Dover. Na een bezoek aan Canterbury vertrokken we naar ons dagelijkse verzamelpunt om kennis te maken met onze gastgezinnen.
Dag 2 bracht ons in Londen naar de Millennium Bridge, het Globe Theater, een museumbezoek naar keuze en een Jack the Ripper Walking Tour.
Dag 3 hebben we Oxford bezocht en stond er "Punting" (het varen met een houten bootje die je zelf met een stokmoet voortduwen ) op het programma.
Dag 4 hebben we na een Thames boottocht The London Eye bezocht met als kers op de taart een afsluiting bij de Musical The Lion King. Hierna direct door naar Dover voor de terugreis. Deze liep zo voorspoedig dat wij veel vroeger dan gepland op school terug waren. Menig ouder is uit bed gebeld! Het waren geweldige dagen welke ook door de leerlingen en de begeleiding zo is beleefd. Een foto impressie van deze reis is hier te vinden