225 resultaten:
21.

Sociale vaardigheden & veilige school

Sociale vaardigheden en veilige school Sociale vaardigheden en veilige school Op school doe je veel kennis op, maar met kennis alleen kom je in het leven niet ver. Daarom besteden we veel aandacht…  
22.

Heel de mens

Heel de mens Heel de mens Vandaag leven we in een wereld waarin zelfbewustwording belangrijker is dan ooit. De uitdagingen van het eigen leven en een snel veranderende wereld bieden vooral aan…  
23.

Contact

Contact Contact adres P.C. Boutenslaan 203 2283 EZ Rijswijk telefoon (070) 319 70 10 e-mail [email protected]  
24.

Meepraten

Meepraten Meepraten Wij vinden het belangrijk dat naast collega's ook andere belanghebbenden meepraten over het beleid en beslissingen van onze school. Onze school heeft een Medezeggenschapsraad…  
25.

Contacten met ouders

Contacten met ouders Contacten met ouders Wij betrekken u als ouder/verzorger volop bij de studievoortgang van hun kind, onze leerling. Dat doen we omdat we het belangrijk vinden u…  
26.

Studiekosten en verzekeringen

Studiekosten en verzekeringen Studiekosten en verzekeringen De overheid draagt zorg voor het grootste gedeelte van de financiering van het onderwijs. Toch kunnen ouders een enkele maal per jaar…  
27.

Leermiddelen en boeken

Leermiddelen en boeken De school heeft een intern boekenfonds. Dit fonds verzorgt voor alle leerlingen het leermiddelenpakket en digitaal lesmateriaal. Zo hebben de leerlingen altijd de beschikking…  
28.

Internet, e-mail en social media

Internet, e-mail en social media Internet, e-mail en social media De technische en digitale voorzieningen voor personeel en leerlingen worden voortdurend uitgebreid en aangepast. Er wordt steeds…  
29.

Afspraken en protocollen

Afspraken en protocollen Afspraken en protocollen De school is een plaats waar een groot aantal mensen samenkomt. Het zou prettig zijn, als we allemaal konden nalaten, wat anderen hindert of wat…  
30.

Klachten en geschillen

Klachtenregeling Klachten en geschillen Wanneer een leerling (of een groep leerlingen) een klacht heeft, gaat hij daarmee bij voorkeur eerst naar betrokken docent. Als de klacht niet naar…  

Zoek resultaten 21 tot 30 van 225